Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Na ratunek budżetowi partycypacyjnemu - pasy rowerowe na Stryjeńskich.

<< < (2/3) > >>

vit:
O kurcze,
nie otworzył mi się artykuł ZDMowy i wyszło na to, z cytatów Markowych, że ZDM ma nowego rzecznika prasowego ... a na koncie tego nie zauważyłem  :'(

 :P

O kurcze,
nie otworzył mi się artykuł ZDMowy i wyszło na to, z cytatów Markowych, że ZDM ma nowego rzecznika prasowego ... a na koncie tego nie zauważyłem  :'(

 :P

EDIT:
E nie, to nie tak, już otworzyłem stronę ZDMu z linka...
Podczas spotkania dla okolicznej ludności został dokładnie narysowany plan działań przy budowie obwodnicy. Rosoła ma być efektywnie zamknięta 18 miesięcy, a pozostały czas Płaskowickiej w kierunku Rosoła i dalej będzie zapchana ciężarówkami wywożącymi ziemię na Pola Wilanowskie. Tak przez jakieś 2 lata.
Dodatkowo i Stryjeńskich i Rosoła mają być okresowo wyłączane z ruchu. Kiedy i jak - "zostanie uzgodnione z miejskim inżynierem ruchu". Wykonawca "zrobi wszystko by metro nie zostało wyłączone z ruchu, a jeżeli już to na tak krótko, jak to możliwe"
Na wysokości szkoły są światła, do których wszystko stoi bo jak napisano w artykule ZDM ruch w kierunku Kabat nie ma się gdzie za bardzo rozłożyć.

Także wszystko co napisano to prawie prawda...

mk1111:
Dawno się tak nie ubawiłem. Ale do rzeczy.  Skoro chcesz żeby wierzyć w to co twierdzi generalny wykonawca to zauważ, że ZDM twierdzi co innego. Z doświadczenia wiem iż wykonawcy zawsze próbują wszystko maksymalnie pozamykać aby to im było łatwiej. Otoczenie jest dla nich co najwyżej utrudnieniem.
ps. nie wiem co cię tak bolą te pasy. Ty i tak kursujesz w druga stronę więc korki i utrudnienia ( ten argument pada zawsze i na każdych konsultacjach) mało ci zaszkodzą. A jak przypominam sobie twoje wizje dotyczące al.KEN to już zupełnie cię nie rozumiem. 

vit:

--- Cytat: mk1111 w 18 Kwi 2016, 13:48:38 ---Dawno się tak nie ubawiłem. Ale do rzeczy.  Skoro chcesz żeby wierzyć w to co twierdzi generalny wykonawca to zauważ, że ZDM twierdzi co innego. Z doświadczenia wiem iż wykonawcy zawsze próbują wszystko maksymalnie pozamykać aby to im było łatwiej. Otoczenie jest dla nich co najwyżej utrudnieniem.

--- Koniec cytatu ---
Marku, cieszę się, że mogłem Cię uszczęśliwić  :-*
Zadajmy sobie pytanie: komu bardziej wierzę Generalnemu Wykonawcy czy ZDM? ???
Zastanawiam się czy mam jakiekolwiek wątpliwości...
Pamiętasz jak wyglądała Świętokrzyska podczas budowy metra? A pamiętasz co na jej temat pisał ZDM w zakresie ruchu pieszych i rowerów?

Dla mnie przedstawiciel ASTALDI mówił z sensem, a to co przekazał między wierszami jest jednoznaczne: zamkniemy wszystko (pod pretekstem bezpieczeństwa) i uzgodnimy to z miejskim inżynierem ruchu.
Przerażająca podczas spotkania była bierność przedstawiciela ZDM, który milcząco potwierdził, że na wszystko się zgodzą.

Bardziej niż Stryjeńskich te setki ciężarówek z ziemią z wykopu mnie straszy...

mk1111:

--- Cytat: vit w 18 Kwi 2016, 14:11:06 ---Pamiętasz jak wyglądała Świętokrzyska podczas budowy metra?

--- Koniec cytatu ---
Pamiętam. Pamiętam również, że jeden z pierwszych zamkniętych odcinków stał niemal nietknięty prawie rok. Służył właśnie Astaldi i Turkom za skład wszystkiego co niepotrzebne. Zakres prac jaki tam prowadziliśmy był  śmieszny - wystarczały krótkotrwałe zwężenia, a nie całkowite wycięcie ruchu. Stąd moje przekonanie, że teraz znów najchętniej zamknęli by wszystko dla świętego spokoju.
Ale pamiętam również ciągnącą się latami budowę metra. Ursynów przecięty z południa na północ. Jakoś wtedy dawali rade organizować objazdy - odgięciami jezdni poza miejsce prowadzenia prac. A metoda budowy była taka sama jaka ma być teraz. 

jolajola1:
Na stronę Masy bym nie wrzucała, bo jak widzę i nie tylko tu, to odłożenie/zmiana/usunięcie tego projektu BP budzi jednak różne opinie.
Wrzucę za to na FB Masy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej