Warszawska Masa Krytyczna
Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne => Mokotów, Ursynów, Wilanów => Wątek zaczęty przez: Rincewind w 27 Maj 2011, 10:52:32
-
Wczoraj i dzisiaj miałem przyjemność przejechania się po nowym odcinku ścieżki przy Nowoursynowskiej.
http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Nowoursynowska&daddr=Nowoursynowska&hl=pl&geocode=FYH5GwMdkSBBAQ%3BFZ4NHAMd9w5BAQ&mra=ls&dirflg=w&sll=52.16697,21.043603&sspn=0.010608,0.01929&ie=UTF8&ll=52.167786,21.045063&spn=0.010608,0.01929&t=h&z=16 (http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Nowoursynowska&daddr=Nowoursynowska&hl=pl&geocode=FYH5GwMdkSBBAQ%3BFZ4NHAMd9w5BAQ&mra=ls&dirflg=w&sll=52.16697,21.043603&sspn=0.010608,0.01929&ie=UTF8&ll=52.167786,21.045063&spn=0.010608,0.01929&t=h&z=16)
Jazda jak najbardziej przyjemna, gładki asfalt z jednym małym ale, mianowicie wysokie krawężniki. Inwestycja wygląda na skończoną, być może jednak w ramach poprawek wykonawca naprawi ten błąd. Z rozmowy z geodetami którzy tam jeszcze pracowali usłyszałem że może doleją asfaltu i będzie trochę wyżej. ;D
Poniżej zdjęcia i krótki filmik z przejazdu (który lamersko nakręciłem nie w tej orientacji co trzeba )
http://picasaweb.google.com/lh/photo/CwLojSbTaPv4iJL7T1TVHjoWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink (http://picasaweb.google.com/lh/photo/CwLojSbTaPv4iJL7T1TVHjoWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink)
http://picasaweb.google.com/lh/photo/7JQyn30-opaYyAjt6MBfmToWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink (http://picasaweb.google.com/lh/photo/7JQyn30-opaYyAjt6MBfmToWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink)
http://picasaweb.google.com/lh/photo/y-Joi2O-2TI6_2iamNoczDoWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink (http://picasaweb.google.com/lh/photo/y-Joi2O-2TI6_2iamNoczDoWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink)
i filmik
http://picasaweb.google.com/lh/photo/g4Gk-drAFC-f5m5rSaAlMToWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink (http://picasaweb.google.com/lh/photo/g4Gk-drAFC-f5m5rSaAlMToWu_QzrXdswsCLCVpWNTQ?feat=directlink)
-
Krawężniki wysokie gdyż nie wylali jeszcze wszystkich warstw asfaltu na ulicy, wyleją to się zmniejszą a może nawet znikną.
-
Ulica jest już otwarta dla ruchu kołowego, a drugą nitkę właśnie zamknęli i zaczęli robić. Obyś miał rację, że jednak doleją asfaltu ;)
-
Brakuje jeszcze warstw ścieralnych, na jezdni ok 5 cm, na ddr ok.3 cm. Także poczekajmy.
-
Na 100% doleją asfaltu, ten fragment drogi jest tylko tymczasowo otwarty. Drugą nitkę zapewne przygotują na tip top, puszczą cały ruch nią, a tą, która jest teraz oddana do użytku zamkną i uzupełnią kolejną porcją asfaltu:)
Dzisiaj zauważyłem, że kawałek ścieżki przy Aquacośtam został pomalowany na czerwono. Przypomina to trochę ścieżkę na KEN od Belgradzkiej w stronę lasu. Niestety obserwowałem to tylko z jadącego auta :(
-
Warto pamiętać, że to że będzie tam asfalt (w przeciwieństwie do drugiej połowy ścieżki) wcale nie było takie oczywiste: http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca (http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca) (et al...) Obecnie przejazd całym odcinkiem może służyć jako dobre pole testowe dla miłośników kostki. Trudno nie dostrzec różnicy przy zjeżdżaniu z jednego rodzaju nawierzchni na drugi.
Ale nie przesadzając z malkontentowaniem, nowy odcinek wygląda faktycznie nieźle. Jeśli uda im się zrobić wszystkie krawężniki jak te nieliczne już skończone, będzie git.
-
Link do zdjęć: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1020899&page=15 (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1020899&page=15)(u dołu strony)
(http://img193.imageshack.us/img193/9549/dsc03466k.jpg)
autor: Solidium
-
Wczoraj była już czerwona wierzchnia warstwa. Teraz tylko czekać aż wyleją ostatnią warstwę na ulice i da się jeździć normalnie.
-
Wczoraj była już czerwona wierzchnia warstwa. Teraz tylko czekać aż wyleją ostatnią warstwę na ulice i da się jeździć normalnie.
no to rewelacja. Jutro tam zerknę jak postępy w budowie.
-
Ścieżka jest czerwona, asfaltowa, fajna, ale...
tego nie będzie - http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca&img=1 (http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca&img=1) - widzałem dziś jak budowali.
Zero połączenia z CPR po północnej stronie Dolinki Służewieckiej.
Zero połączenia na drugą stronę (jest tylko przejście dla pieszych) przy skrzyżowaniu z Arbuzową. Dla przykładu, przy SGGW zrobili przejazdy na drugą stronę na wszystkich skrzyżowaniach.
Niech tylko otworzą, pójdzie pismo!
-
tego nie będzie - http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca&img=1 (http://www.zm.org.pl/?a=nowoursynowska_ir-08b&wg=wg_miejsca&img=1) - widzałem dziś jak budowali.
Rozumiem że chodzi o wyjazd oznaczony nr 1, tam rzeczywiście wyrównali poziom. Wcześniej jest jednak skrzyżowanie ścieżki z wyjazdem z jakiejś firmy i tam ostatnio w celu zniwelowania różnicy wysokości położone były przy krawężnikach jakieś cegły, wjeżdża się jak po schodkach ;)
-
faktycznie, bardzo nowoczesne metody niwelowania różnicy poziomów miedzy jezdnią a ścieżką , ale lepiej tak niż na pozostałych skrzyżowaniach / wjazdach
A co do samego przejazdu przez skręt w prawo z dolinki w nowoursynowską , to nie wiem , co oni chcą tam zrobić , ale jak tam jechałem wczoraj to mi sie wydawało że caly asfalt jest już na równi z nawierzchnią dolinki , a wjazd na ścieżkę dalej przez 10 centymetrowy (albo więcej) krawężnik. Wyszło mi na to że albo tak zostanie krawężnik , albo przy wjeździe na nowoursynowską bedzie jakaś "hopka"
-
Wrażenia po dzisiejszym przejeździe, asfalt dolany, może nie jest idealnie, ale różnica poziomów została zniwelowana na wszystkich przejazdach. Jedyne co mnie zaskoczyło to samochód parkujący na ścieżce - ale to Goście od zieleni, którzy obsadzali okoliczne trawniki krzaczkami. Niestety jeden z nich rozjechałem, zmieniając trasę z DDR na chodnik :/
Ogólnie to pięknie się robi :)
-
@Ricewind:
Ścieżka nie jest oficjalnie oddana do użytku. Nie ma oznakowania poziomego i pionowego. Narazie jest to tylko wylany czerwony asfalt.
Z dzisiejszej obserwacji wynika, że poziom asfaltu już jest idealny na jezdni w kierunku centrum, natomiast w kierunku SGGW będzie jeszcze jedna warstwa, dzięki której przejazdy rowerowe będą gładkie bez krawężników.
Co i tak nie zmienia faktu, że ścieżka jest bez sensu, bo nie przejeżdża na drugą stronę do CPR. To samo na skrzyżowaniu Doliny Służewieckiej z Al. Wilanowską
-
Bardzo fajnie się jedzie tą ścieżką rowerową szczególnie od strony Dolinki Służewieckiej w kierunku SGGW. Można się tam nieżle rozpędzić na minimalnym obniżeniu terenu-Komfort jazdy jest tam nieporównywalny z innymi, ale brukowanymi ścieżkami rowerowymi. Szkoda, że ta dobrze wykonana ścieżka, tak szybko się kończy i przechodzi w brukowaną ścieżkę biegnącą przy terenie SGGW-już nie tak komfortową.
-
Szkoda, że ta dobrze wykonana ścieżka, tak szybko się kończy[...]
wszystko co dobre szybko się kończy ;D