Hm, to w takim razie ta linia to miejsce przyszłej linii wyznaczającej pobocze. 1,5-2 metra jest, ciut szerzej niż na Tamce (albo tyle samo, ale wydaje się, że trochę więcej, bo nie ma progu odprowadzającego wodę), natomiast przy progach zdecydowanie mniej (co też sugeruje pobocze, a nie pas rowerowy). Ogólnie jeżeli jest to jeden pas w dwóch kierunkach to generalnie samochody będą mijały rowerzystów raczej w większej niż mniejszej odległości w stosunku do tego co jest teraz, bo ich naturalny tor jazdy będzie odsunięty od pobocza. Wydaje mi się, że największym problemem będzie zatarasowanie pobocza podczas mijania przy progu, kiedy jeden samochód zjedzie na bok żeby ustąpić miejsca, szczególnie w przypadku ciężarówek (wydaje mi się, że pierwszeństwo mają samochody jadące w stronę Siekierek, ale nie jestem pewien). Ale samochody chyba dość rzadko się tam mijają.