Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Obniżanie krawężników Trasa Siekierkowska

(1/5) > >>

Franc:
Jak pisałem w dziale [Praga /Wawer /Wesoła] http://forum.masa.waw.pl/index.php?topic=2187.0, pora zająć się krawężnikami przy Czerniakowskiej bis, gdzie w piątek pogiąłem oś w przednim kole.
Wersja beta pisma:


--- Cytuj ---Warszawa, 4 grudnia 2013Franc "Rowery Poziome Rule"
ul. Gdzieś na Zadupiu
Zadupie
tel.: mój telefon
e-mail: mój.imejl@gdzieś.indziej

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa
ul. Chmielna 120
00 - 801 Warszawa
e-mail: zdm@zdm.waw.pl
Mój znak   BJN/003/12/2013

Dotyczy:   Zmniejszenie uskoków na przejeździe rowerowym na skrzyżowaniu DDR wzdłuż Trasy Siekierkowskiej i "Czerniakowskiej bis" wraz z korektą wyłukowania przejazdu.

Uprzejmie proszę o zmniejszenie a najlepiej całkowite wyeliminowanie uskoków na przejeździe rowerowym na skrzyżowaniu DDR biegnącej wzdłuż Trasy Siekierkowskie - odcinek Al. Becka z przyszłą drogą wstępnie oznaczoną "Czerniakowską bis" zarówno po stronie północnej jak i południowej. Uskoki w powyższej lokalizacji przekraczają dopuszczalną Rozporządzeniem wysokość 1cm co w moim przypadku spowodowało uszkodzenie roweru a w połączeniu z łukami o zerowym promieniu na dojeździe do przejazdu stwarzają zagrożenie dla zdrowia rowerzysty. Rowerzysta przejeżdżając przez w/w przejazd z jednej strony musi wykonać szereg bardzo ciasnych zakrętów w celu zmieszczenia się w wyznaczonym torze jazdy a z drugiej strony musi wybierać odcinki o najmniejszym uskoku w celu uniknięcia uszkodzenia roweru. Dodatkowo krzaki rosnące na północno-wschodnim dojeździe do przejazdu całkowicie zasłaniają w/w przejazd powodując dodatkowe zagrożenie.

Jednocześnie przypominam, iż zgodnie § 48. 1.  ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz "Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego w m.st. Warszawie" przyjętymi zarządzeniem nr 5523/2010 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 18 listopada 2010 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu rowerowego, na terenie miasta stołecznego Warszawy, wysokość uskoków na drodze rowerowej, nie  powinna przekraczać 1cm, a zalecana jest ich całkowita eliminacja, co bezwzględnie należy wziąć pod uwagę, podczas wykonywania napraw.

O podjętych działaniach w powyższej sprawie, proszę o odpowiedź drogą elektroniczną zgodnie art.39§1KPA, lub w skrajnym przypadku, listem zwykłym, bez zwrotnego polecenia odbioru.

Z poważaniem
mój podpis

Do wiadomości:

Biuro drogownictwa i komunikacji Wydział Analiz Programowych Sekcja
Transportu Rowerowego
00-382 Warszawa, ul. Solec 48
drogownictwo@um.warszawa.pl

Zielone Mazowsze
ul. Nowogrodzka 46 lok. 6
00-695 Warszawa
biuro@zm.org.pl

--- Koniec cytatu ---

Franc:
Skoro nie ma uwag, to poszło jak jest, tylko, że zmieniłem Biuro drogownictwa itd na Pełnomocnika.
A skoro nie wiedzieć czemu nie mogę edytować swojego posta to piszę poniżej.

robertrobert1:
Od 8 lat borykam się z tymi uskokami i za każdym razem myśle o wykonaniu dywersji czyli wylania warstwy betonu deniwelującej owe uskoki. Teraz znowu ów zamiar musi poczekać do wiosny.

Franc:
Tylko, że jak to kiedyś napisał Raffi: jak za nich zrobisz robotę, to się nigdy nie nauczą robić dobrze.

Raffi:

--- Cytat: robertrobert1 w 07 Gru 2013, 11:33:02 ---Od 8 lat borykam się z tymi uskokami
--- Koniec cytatu ---

Podziwiam wytrwałość, ja już bym dawno jakieś pismo wysłał, czy inaczej temat załatwił. Zbyt leniwy jestem by się z czymkolwiek mordować 8 lat dzień w dzień :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej