Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Nowokabacka

(1/2) > >>

jolajola1:
ustami GW dzis ogłoszono, że "Zaczęła się budowa Nowokabackiej: Połączy Wilanów z Ursynowem"
artykuł http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17677697,Zaczela_sie_budowa_Nowokabackiej__Polaczy_Wilanow.html#BoxLokWawImg

na stronie siskomu  http://www.siskom.waw.pl/nowokabacka.htm jest opis inwestycji
są plany techniczne nowokabackiej, ale czy to jest oficjalny projekt?
http://www.siskom.waw.pl/materialy/nowokabacka/nkabacka-rosnowskiego_rys_sor.pdf

obejrzałam ten projekt, zwracając uwagę na drogi rowerowe i mam pytania dla osób obeznanych z czytaniem takich projektów
- jakiej długosci i pod jakim katem jest rowerowy podjazd pod skarpę, pod względem stromości czy bardziej podobny do Orszady czy do Podgrzybków, czy  to ma byc wiadukt nad Gąsek???? strona 1- 2 projektu
- czemu DDRka meandruje raz z południa, raz z północy Nowokabackiej, czy sa tam jakieś techniczne uzasadnienia, nie wiem, bliskośc płotu? głazy narzutowe? strona 4
- i czy ja dobrze widzę, że zakończenie teoretycznie lokalnej drogi między dzielnicowej bedzie miało 5 pasów??? 2 dojazdowe i 3 wylotowe oddzielone szerokim pasem zieleni??? i to wszystko będzie przecinać rekreacyjna drogę pieszo-rowerową do Powsina? strona 5

vit:
Pomysły projektantów w niektórych kwestiach są bezsensowne lub zupełne jaja (poza tymi co Jola wykazała np.wyjazd w kierunku Konstancina, zjazd z Konstancina w nową ulicę) czy też "klasa drogi Z, vp=40 km/h, vmax=60 km/h" i trzeba im to pokazać, ale też tak, by nie sprawić wrażenia, że blokujemy tą ważną inwestycję.

Z tego jednak co widzę, to projekt zatwierdzony w roku 2009 i realizowany, więc możemy sobie protestować i zgłaszać uwagi do woli.

mk1111:
Na projekcie jest adnotacja o możliwości wykonania obustronnej drogi rowerowej po wykonaniu kanalizacji deszczowej i likwidacji rowów (odcinek Drewny - al. Rzeczypospolitej). Pewnie dlatego zmienia stronę, żeby nie budować kanalizacji deszczowej. A skrzyżowanie z Drewny już fizycznie istnieje od jakiegoś czasu jest tylko betonowymi separatorami wygrodzone .

łowca:

--- Cytat: jolajola1 w 30 Mar 2015, 13:18:37 ---
obejrzałam ten projekt, zwracając uwagę na drogi rowerowe i mam pytania dla osób obeznanych z czytaniem takich projektów
- jakiej długosci i pod jakim katem jest rowerowy podjazd pod skarpę, pod względem stromości czy bardziej podobny do Orszady czy do Podgrzybków, czy  to ma byc wiadukt nad Gąsek???? strona 1- 2 projektu

--- Koniec cytatu ---

Ulica idzie wiaduktem nad Gąsek, po pn stronie są schody z chodnika na dół, zakładając wysokość wiaduktu 4 metry (bo mniej to na pewno nie będzie) i odległość kilkudziesięciu metrów od miejsca, gdzie rowerówka odkleja się od Nowokabackiej, mamy gluta w stylu takim, jak podjazd od ul Bacha wzdłuż 'nowego' kawałka KEN.

Projekt jest w tym miejscu na 95% niezgodny ze 'Standardami". Coś możemy w tej sprawie zrobić? Bo nie ma jeszcze nawet ogłoszonego przetargu na budowę, więc przy dobrej woli urzędników sprawa jest do odkręcenia.
Kto to będzie budować, ZDM?

mk1111:

--- Cytat: łowca w 30 Mar 2015, 14:54:51 ---Ulica idzie wiaduktem nad Gąsek, po pn stronie są schody z chodnika na dół, zakładając wysokość wiaduktu 4 metry ..

--- Koniec cytatu ---
Mowa jest o drodze na nasypie wysokości 6 metrów. Ponadto to co można obejrzeć to projekt organizacji ruchu a nie techniczny więc zbyt wiele z niego nie wynika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej