Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Praga Południe, Rembertów, Wawer, Wesoła

Przebudowa DDR na Stanów Zjednoczonych - konsultacje

(1/2) > >>

mk1111:
Trzeba pilnować tematu konsultacji, żeby w ich wyniku nie wysmażyli nowego potworka.
http://kepa.waw.pl/interpelacje/2015_interpelacje_i_pisma_i_odpowiedzi/201503_ddr_odp.pdf

jolajola1:
jak będzie znany termin konsultacji, to z chęcia się wybiorę, bo to moje podwórko

póki co wzdłuż Ostrobramskiej NIE zrobili żadnego "potforka"
wręcz przeciwnie, od Marsa do Grenadierów można przejechać całkiem wygodnie
ba! zrobiono nawet przejazd przez Jubilerską, co do którego padały groźby, że będzie zrobiony dopiero w ramach całkowitej przebudowy skrzyżowania, czyli na świętego Nigdy

mnie bardziej martwi wylecenie z planów ddrki Waszyngtona 

mk1111:
Na Ostrobramskiej faktycznie po stronie północnej  nie jest źle (szczególnie w porównaniu do innych wymysłów w mieście). Oczywiście oprócz tego kawałka na którym zostawili dojazd do budynków (  rejon Zamienieckiej) bo tam jest obraz nędzy i rozpaczy. Natomiast po stronie południowej ta przeplatanka DDR i CPiR już wcale nie jest taka fajna. Nie zmienia to faktu że trzeba pilnować na Stanów Zjednoczonych bo tam jest dużo mniej miejsca więc i pomysły mogą być średnie.

jolajola1:
co do północy, to przed rozpoczęciem budowy była podana informacja, że (w celu oszczędności, jak mniemam) droga rowerowe będzie w tym miejscu prowadzona po nieprzebudowanej drodze lokalnej

natomiast "przeplatanka" od Instytutu Gruźlicy do końca Polsatu jest dlatego, że a) jest wąsko, b) sprawy własności ziemi

zreszta rozmawiałam już kilkukrotnie na ten temat z Mikołajem P. od Pełnomocnika, wiem, jakie są plany,
po południowej stronie sprawa jest prosta, szerokie chodniki, szerokie pasy zieleni, uliczek niewiele, waskie gardło wystepuje jedynie przy jeziorku, gdzie developer podtawił ekrany akustyczne na terenie miejskim i odciął lampy od chodnika
na północy, rozpatrywany jest wariant, aby ruch rowerowy poleciał Grenadierów do skrzyżowania z aleją USA, i potem po jej północnej stronie do połączenia z Ostrobramską, albo dołem, albo objazd przy |Kinowej i potem znowu prosta robota, szerokie chodniki, szerokie trawniki

mk1111:
Szczególnie "szeroko" jest między Wałem Miedzeszyńskim a Saską. Na dalszym odcinku to mogą robić co chcą ale tu to nie poszaleją. I tu trzeba pilnować. No chyba że sugerujesz żeby się nie wtrącać. Tylko później będzie jak z Obozową. Mobilizacja w ostatniej chwili jak się miejscowa ludność weźmie za przenoszenie rowerów najlepiej do najbliższego lasu. :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej