Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Pasy rowerowe Goworka - Spacerowa

<< < (2/11) > >>

Mhrok:
Do Puławskiej o ile dobrze pamiętam, ale bez pasa do skrętu w lewo. Będzie włączony w ten fragment DDR po prawej stronie na Puławskiej chyba.

maciek_slon:
Brzmi nieźle, dzięki za odpowiedź. To jeszcze jedno szybkie pytanie - kiedy dokładnie ma się odbyć frezowanie? Bo nie mogę się już doczekać cywilizowanego dojazdu do roboty :D Spacerowa to jest ostatni kombinowany fragment na mojej trasie który staram się omijać szerokim łukiem jadąc w górę, szczególnie zimą.

Teraz pozostaje jeszcze czekać na poprawę nawierzchni na obu prawych pasach na Gagarina, nawet bez wyznaczania pasów dla rowerzystów.

fionotron:

--- Cytat: maciek_slon w 11 Mar 2013, 07:59:43 ---Teraz pozostaje jeszcze czekać na poprawę nawierzchni na obu prawych pasach na Gagarina, nawet bez wyznaczania pasów dla rowerzystów.

--- Koniec cytatu ---

Pasy dla Rowerzystów też Tam by się Zdecydowanie Przydały - Ciekawe czy Tego Kiedyś doczekamy   ;)   ???

maciek_slon:
Na Gagarina ruch nie jest aż tak straszny żeby pasy były konieczne (z moich obserwacji). Dodatkowo rozwiązania wymagają przystanki autobusowe, które nie posiadają zatok (po trzy po każdej stronie) i kilkadziesiąt całkiem legalnie istniejących miejsc parkingowych na prawym pasie. Ruch na Gagarina mimo że dość duży, to jednak uspokojony przez światła stojące co kilkadziesiąt metrów.

No i zawsze istnieje alternatywa w postaci dużo mniej obleganej równoległej ulicy Chełmskiej :-)

To oczywiście tylko moje zdanie, może któreś argumenty są jednak na wyrost i istnieją silne przesłanki ku wyznaczeniu na Gagarina pasów rowerowych :-)

Raffi:

--- Cytat: maciek_slon w 11 Mar 2013, 07:59:43 ---Brzmi nieźle, dzięki za odpowiedź. To jeszcze jedno szybkie pytanie - kiedy dokładnie ma się odbyć frezowanie?

--- Koniec cytatu ---

Jeszcze nie wiadomo. ZDM nie ma jeszcze harmonogramu frezowań na 2013 rok. Ale chcieli to robić szybko - kwiecień lub maj. Nie sądzę jednak by ten termin był realny, skoro konieczne były zmiany w projekcie i ich opiniowanie ;)



--- Cytat: fionotron w 11 Mar 2013, 22:26:43 ---
--- Cytat: maciek_slon w 11 Mar 2013, 07:59:43 ---Teraz pozostaje jeszcze czekać na poprawę nawierzchni na obu prawych pasach na Gagarina, nawet bez wyznaczania pasów dla rowerzystów.

--- Koniec cytatu ---
Pasy dla Rowerzystów też Tam by się Zdecydowanie Przydały - Ciekawe czy Tego Kiedyś doczekamy   ;)   ???

--- Koniec cytatu ---

Ja nie jestem przekonany do pasów na Gagarina. Zobacz jakie tam masz parkowanie na prawym pasie jezdni (dowolnej). Ja wyznaczysz przy prawej krawędzi pas rowerowy, to te wszystkie auta będą stały na nim.

Na Gagarina trzeba: Zwęzić jezdnię. Wyznaczyć miejsca parkingowe (uzyskane z tej jezdni), dopiero wtedy wyznaczać pasy rowerowe (odpowiednio oddalone od miejsc parkingowych byś nie dostał drzwiami od auta). To wszystko znacznie wykracza poza frezowanie. To jest solidna przebudowa ulicy.

Ewentualnie można wyznaczyć drogę rowerową w/obok chodnika. Droga rowerowa tu ma jedną zaletę - na jezdni co 100m są światła, a drogą rowerową większość z nich omijałoby się bez stania.



--- Cytat: maciek_slon w 11 Mar 2013, 23:05:04 ---No i zawsze istnieje alternatywa w postaci dużo mniej obleganej równoległej ulicy Chełmskiej :-)
--- Koniec cytatu ---

Nie wiem czemu, ale zawsze jakoś wolałem Gagarina i Spacerową niż Chełmską i Dobrą. Może kwestia nachylenia podjazdu - na Gagarina dużo fajniej się podjeżdża. A może kwestia szerokości jezdni - mnie szerokie jezdnie nie straszą, a ruch na nich tak niewielki, że jedzie się bardziej lightowo niż na Chmielnej, która jest wąska i gdzie jest gorsza widoczność na skrzyżowaniach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej