Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Mokotów, Ursynów, Wilanów

Niespodzianka w al. KEN

<< < (3/3)

pszyszek:

--- Cytat: pszyszek w 12 Lis 2012, 08:54:23 ---Jak to otworzą to okaże się że:
- DDR jest za wąska,
- DDR jest niebezpieczna z uwagi na dwa ostre zakręty i zapewne dwa przejścia dla pieszych,
- DDR jest niebezpieczna z uwagi na fakt że rowerzysta pojedzie tuż przy krawędzi jezdni i będzie się mijał z samochodami na centymetry (już nie pamiętam czy nie ma tam przystanku ale to jeszcze gorzej by było nawet),
- z uwagi na powyższe DDR będzie trzeba wygrodzić od jezdni słupkami z łańcuchami (zgadnijcie czy pojawią się one w skrajni jezdni czy w skrajni DDR?),
- po kilku skargach i potrąceniach DDR zupełnie się zlikwiduje zamieniająć ja we wspólny ciąg pieszo rowerowy.

--- Koniec cytatu ---

Przypominam swój post dotyczący przebudowy która zapoczątkowała ten wątek. Z pięciu powyższych punktów które wróżyłem spełniło się już cztery. Czy spełni się piąty i zlikwidują kilkadziesiąt metrów DDR? Wszystko na to wskazuje. W zeszłym tygodniu otrzymałem odpowiedź od ZDM na wniosek usunięcia wygrodzenia które nie dość że spowodowało zwężenie DDR do 175 cm to na dodatek z uwagi na swoją budowę z wystającymi śrubami jest niebezpieczne dla rąk i nóg rowerzystów którzy by się o nie otarli. Wniosek złożyłem 9 maja ale... 2013 roku! Prawie 14 miesięcy na odpowiedź i czego się dowiedziałem?



Ja widzę to tak:
Projekt zaakceptował IR więc odwal się Pan od nas. Mimo wszystko okazało się że wyszło wszystko zupełnie inaczej niż w projekcie. Myśmy to wprawdzie odebrali ale to jednak nie wykonawca nawalił bo trzeba przygotować nową dokumentację. Szerokość DDR może zwiększymy jak się uda. A skoro pewne jest że się nie uda bo chodnik jest już i tak zbyt wąski a jezdni nikt nie tknie bo to zamach terrorystyczny na świętość to pewnie zrobimy tam CPR.

PS. Pomijam już milczeniem fakt że DDR została przesunięta więc skoro jest w innym miejscu jest też nową inwestycją na którą nikt zapewne nie wystąpił o odstępstwo w kwestii nawierzchni asfaltowej.

mk1111:
Po wielu latach wpadli wreszcie na genialny w swej prostocie pomysł i zamiast nadal kazać przeciskać się obok słupa sygnalizacji (KEN X Ciszewskiego przy dawnej pętli obecnie parking piętrowy) poszerzono początek przejazdu przez Ciszewskiego o ok. 0,5m kosztem nikomu niepotrzebnego skrawka trawnika. Przy okazji poszerzono też przejazd przez KEN obniżając kawałek wysepki. Niestety Na tym samym skrzyżowaniu w ramach budowy parkingu PnR zlikwidowano istniejące od zawsze dojście do pętli od strony Ciszewskiego (równoległe do KEN odsunięte od niego o dobrych kilka metrów więc bezkolizyjne z DDR) w jego miejsce fundując nowe dochodzące do DDR pod kątem ok.45'. Będzie to kolejne (i to na odcinku zaledwie kilku metrów) miejsce krzyżowania ruchu pieszego z rowerowym na tym i tak fatalnym skrzyżowaniu. Czyli jak zwykle jedno poprawili a drugie spi....... .

wildzi:
Wielu z nas ma daleko na Ursynów, mnie nie było tam od czasu Święta Cyklicznego. Zamieści kolega zdjęcie obecnego stanu?

mk1111:
zdjęcie wrzucę za jakiś czas bo jak wczoraj jechałem to okazało się, że geniusze zaczęli dobudowywać kolejny wjazd/dojście? do ww. parkingu i żeby było weselej to na środku między już istniejącym chodnikiem wzdłuż Ciszewskiego a nowym jeszcze niedokończonym dojściem (tym pod kątem 45'). Także muszę zrobić nowe jak będę tamtędy przejeżdżał.

Zdjęć nie będzie bo nie mogę rozgryźć jak je umieścić na forum.

~Kris:

--- Cytat: wildzi w 23 Sie 2014, 11:45:08 ---Wielu z nas ma daleko na Ursynów, mnie nie było tam od czasu Święta Cyklicznego. Zamieści kolega zdjęcie obecnego stanu?

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: mk1111 w 23 Sie 2014, 08:22:05 ---Po wielu latach wpadli wreszcie na genialny w swej prostocie pomysł i zamiast nadal kazać przeciskać się obok słupa sygnalizacji (KEN X Ciszewskiego przy dawnej pętli obecnie parking piętrowy) poszerzono początek przejazdu przez Ciszewskiego o ok. 0,5m kosztem nikomu niepotrzebnego skrawka trawnika. Przy okazji poszerzono też przejazd przez KEN obniżając kawałek wysepki.
--- Koniec cytatu ---

To efekt mojego spotkania z ZDM w terenie. Na tym skrzyżowaniu jest sporo do poprawienia.

http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2404&start=500#p27612

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej