Inne > Hydepark
[komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
(1/1)
Maćkofff:
13 lutego spotkała mnie pechowa (hmm, trzynastego :P) sytuacja. Mianowicie autobus (linia 168), który standardowo dowoził mnie do pracy, tym razem nie przyjechał. Musiałem czekać na następną brygadę przez co się spóźniłem. Wczesniejszą brygadą dojeżdżałem z idealnym zapasem czasu.
Poprzez dział "kontakt" na stronie ZTM, zgłosiłem zaistniałą sytuację i dzis dostałem pismo zwrotne. MZA przeprasza, przeprasza i jeszcze raz przeprasza ;)
Taki mały OT z mojej strony ;)
mplonski:
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)
OT: btw, dlaczego nie jeździsz rowerem do pracy? :>
Maćkofff:
trochę czynników jest, jak czas, rodzaj wykonywanej pracy, kwestia parkowania roweru. Za dużo, żeby mówić ;)
montana:
--- Cytat: m.p w 09 Mar 2010, 22:00:44 ---po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)
--- Koniec cytatu ---
o a jaką odpowiedź można dostać? bo ja ostatnio na wszystkie nieprawidłowości w ztm'ie piszę skargi i ciekawa jestem co mnie czeka ;)
mplonski:
polecam przejrzeć ten wątek
Nawigacja
Idź do wersji pełnej