Inne > Hydepark

[komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.

(1/1)

Maćkofff:
13 lutego spotkała mnie pechowa (hmm, trzynastego :P) sytuacja. Mianowicie autobus (linia 168), który standardowo dowoził mnie do pracy, tym razem nie przyjechał. Musiałem czekać na następną brygadę przez co się spóźniłem. Wczesniejszą brygadą dojeżdżałem z idealnym zapasem czasu.

Poprzez dział "kontakt" na stronie ZTM, zgłosiłem zaistniałą sytuację i dzis dostałem pismo zwrotne. MZA przeprasza, przeprasza i jeszcze raz przeprasza ;)



Taki mały OT z mojej strony ;)

mplonski:
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)

OT: btw, dlaczego nie jeździsz rowerem do pracy? :>

Maćkofff:
trochę czynników jest, jak czas, rodzaj wykonywanej pracy, kwestia parkowania roweru. Za dużo, żeby mówić ;)

montana:

--- Cytat: m.p w 09 Mar 2010, 22:00:44 ---po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)


--- Koniec cytatu ---

o a jaką odpowiedź można dostać? bo ja ostatnio na wszystkie nieprawidłowości w ztm'ie piszę skargi i ciekawa jestem co mnie czeka ;)

mplonski:
polecam przejrzeć ten wątek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej