Infrastruktura rowerowa i sprawy lokalne > Aglomeracja Warszawska

Skrzyżowanie Aleje Jerozolimskie X Łopuszańska - Kleszczowa

(1/6) > >>

storm:
Przejeżdżałem tamtędy dzisiaj, a że miałem trochę czasu to po minięciu skrzyżowania skąd już chciałem się przejechać śmieszynką rowerową, porobiłem kilka zdjęć. Dlaczego śmieszynką? Zachęcam do obejrzenia zdjęć - one wiele tłumaczą.
http://storm.oceangirl.eu/skrzyzowanie/
Jedyne czego się nie czepaim to wysokość krawężników na przejazdach - to jest ok. Asfalt też jest dobry. Ale te zasłony przeciwhałasowe to niestety porażka...

Savil:
Wygląda na to, że ścieżka jest porządna, tylko okolica [ekrany] psuje, bo jak rozumiem chodzi o widoczność. Wystarczyłoby chyba zamienić te jakże ładne niebieskie tafle na przezroczyste, żeby było widać się wzajemnie.

qwerJA:
Raczej o to że na zdjęciu nr 12 i 13 stoją w skrajni DDRu.
 
Rowerków jeszcze nie namalowali, jeszcze może nie oddali, może ktoś się zainteresuje i o to  oficjalnie zapyta, najlepiej ten co zna problem . . .

storm:
@Savil - widoczność to podstawowa sprawa. Poza tym tam ewidentnie komuś zabrakło miejsca na tą DDR, a chwilami samo jej poprowadzenie (przy samym skrzyżowaniu) może stwarzać zagrożenia dla samych rowerzystów... To samo na tych wjazdach, jest co najmniej 1 wjazd, gdzie nie widać samochodu jadacego obok równolegle do nas. jesli kierowca nie zastosuje się do znowelizowanego PoRD i jeździ na pamięć bo tak go nauczyli przez lata to... wypadek murowany.
Na 5 zdjęciu od końca pokazałem możliwosć powrotu na wiadukt - niestety osoby, które nie chcą nosić roweru przez WKDkę muszą się wracać i wjeżdżać na ekspresówkę Łopuszańską. Brawa dla projektanta.


Na samym końcu: 4 ostatnie zdjęcia to 17 Stycznia i Cybernetyki i przejazd na wiadukcie. I tak:
- pierwsze zdjęcie - nadmierne boczne nachylenie wjazdu na posesję, co w przypadku śniegu łatwo może spowodować utratę równowagi przez rowerzystę
- kolejne 2 zdjęcia do zjazd z wiaduktu w kierunku Rzymowskiego - nie oznaczyli miejsca w którym należy zwolnić zjeżdżając w dół, łatwo się zagapić i wylecieć pod prąd samochodom...
- ostatnie zdjęcie to Cybernetyki i jeden z wjazdów na posesję dla samochodów... Wygląda ładnie, ale... czy to jest trasa terenowa, czy dla roweru miejskiego? Bo przy 30 km/h to ja sobie nie wyobrażam jazdy po takich kamyczkach... Chociaż na pewno dla OMC projektanta były śliczne.


@qwerJA - mnie nie zależy bo ja tamtędy nie będę nosił roweru przez tory WKDki i będę jeździł prawdopodobnie tylko asfaltem czyli górą. Zwlaszcza, że prawy pas jest w zasadzie tylko autobusowy a na zjeździe nawet i one zjeżdżają na środkowy pas, bo prawy się kończy kilkaset metrów dalej (jest tylko do skrętu na prawo). Poza tym w tym stanie wykonania co jest to ta DDR nie grzeszy bezpieczeństwem ruchu dla rowerzystów. Kolejna spaprona robota warszawskich projektantów i wykonawców.


A propos... Czy ten projekt był z kimkolwiek konsultowany? ktokolwiek to opiniował?

Savil:
Jak się oznacza miejsce, w którym należy zwolnić? Bo jako żyję nie widziałam ograniczenia prędkości dla rowerzystów o.0

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej