Warszawska Masa Krytyczna

Inne => Hydepark => Wątek zaczęty przez: Maćkofff w 09 Mar 2010, 21:38:49

Tytuł: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
Wiadomość wysłana przez: Maćkofff w 09 Mar 2010, 21:38:49
13 lutego spotkała mnie pechowa (hmm, trzynastego :P) sytuacja. Mianowicie autobus (linia 168), który standardowo dowoził mnie do pracy, tym razem nie przyjechał. Musiałem czekać na następną brygadę przez co się spóźniłem. Wczesniejszą brygadą dojeżdżałem z idealnym zapasem czasu.

Poprzez dział "kontakt" na stronie ZTM, zgłosiłem zaistniałą sytuację i dzis dostałem pismo zwrotne. MZA przeprasza, przeprasza i jeszcze raz przeprasza ;)

(http://dl.dropbox.com/u/433790/Obrazki/mza_pismo_mini.jpg)

Taki mały OT z mojej strony ;)
Tytuł: Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
Wiadomość wysłana przez: mplonski w 09 Mar 2010, 22:00:44
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)

OT: btw, dlaczego nie jeździsz rowerem do pracy? :>
Tytuł: Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
Wiadomość wysłana przez: Maćkofff w 09 Mar 2010, 22:37:15
trochę czynników jest, jak czas, rodzaj wykonywanej pracy, kwestia parkowania roweru. Za dużo, żeby mówić ;)
Tytuł: Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
Wiadomość wysłana przez: montana w 28 Mar 2010, 18:01:45
po nastu pismach do ZTM'u, jak u gromanika, dostaniesz ciekawszą odpowiedź :)


o a jaką odpowiedź można dostać? bo ja ostatnio na wszystkie nieprawidłowości w ztm'ie piszę skargi i ciekawa jestem co mnie czeka ;)
Tytuł: Odp: [komunikacja] Jak przewoźnik dba o wizerunek firmy.
Wiadomość wysłana przez: mplonski w 28 Mar 2010, 20:04:00
polecam przejrzeć ten wątek (http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=2&t=1754)